Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 2

1
ISSN:1367-5494
Autor:Ytreberg, Espen
Naslov:Premeditations of performance in recent live television : a scripting approach to media production studies
Matična publikacija:European journal of cultural studies / [editors Pertti Alasuutari, Ann Gray, Joke Hermes], Vol. 9(2006), no.4, p. 421-440
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 2006
Napomena:Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Str. 438-440. - Bibliografija. - Abstracts
Sažetak:Članak raspravlja na koje je načine smišljeno djelovanje televizije. Fokusira se na praksu ispisivanja scenarija za trenutačni interaktivni i reality TV. Bazirajući se na empiričkom materijalu o televizijskoj proizvodnji, članak konkretno opisuje neke slučajeve ispisivanja scenarija za internacionalne televizijske formate. Fokusira se osobito na forme scenarija koji su pojedinačno rijetko prepoznati kao takvi, što pridonosi osjećaju stvarnog, autentičnog i neposrednog.
Ključne riječi:televizija * scenariji * reality TV * emisije
UDK:316:621.39
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9051

2
ISSN:1367-5494
Autor:Bourdon, Jérôme
Naslov:Old and new ghosts : public service television and the popular - a history
Matična publikacija:European journal of cultural studies / [editors Pertti Alasuutari, Ann Gray, Joke Hermes], Vol. 7(2004), no.3, p. 283-304
Impresum:London ; Thousand Oaks (CA) ; New Delhi : Sage publications, 2004
Napomena:Tromjesečnik. - Bibliografske bilješke uz tekst. - Str. 301-304. - Bibliografija. - Abstracts. - Special Issue: Popular qualities in poblic broadcasting
Sažetak:Članak prikazuje povijest sučeljavanja s popularnima na europskoj javnoj televiziji. Identificira popularno kao manifestaciju masivnog i izravnog zadovoljstva, definicija u kojoj je ključan ritam. Popularno je redovito negirano u javnim redovima, ali stalno se vraća. Iskustvo javne televizije odražava nemogućnost europskog društva da shvati i da se nosi s popularnim.
Ključne riječi:televizija * javna televizija * Europa * reality TV * popularno
UDK:316.3:621.39
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9021

Upit: UncontrolledTerms_swish=(reality TV )

login